SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİMİZ

İPTV NEDİR? SİMPLE TV NASIL KURULUR İPTV NASIL AÇILIR? KODİ TV KURULUMU EKLENTİ VE KANAL LİSTESİ NASIL EKLENİR? MOBİL CİHAZLARDA İPTV NASIL AÇILIR? VLC MEDİA PLAYERDE İPTV NASIL AÇILIR?
.

8 Ekim 2015 Perşembe

KODİ(XBMC)DE TV BÖLÜMÜ AKTİF ETME VE YEREL KANAL LİSTESİ EKLEME NASIL YAPILIR

Bu makalemizde sizlere kodi(xbmc) programında tv bölümü nasıl aktif edilir ve aktif
edilen tv bölümüne kanal listesi nasıl eklenir anlatacağız.öncelikle kodi(xbmc) tv yi ve kanal listesini buradan indirin.
Gerekli linkler
kodi tv linki:https://kodi.tv/download
Kanal listesi:TIKLA
NOT:Kanal listesi rar formatında inecektir.Dosyayı açın ve içindeki kanal listesi adındaki dosyayı masaüstüne sürükleyin.
Arkadaşlar öncelikle ben bu ayar için video çektim.Bakarak yapabilirsiniz.Hani olur da yapamazsanız.Aşağıdaki adımları izleyerek yapabilirsin.
VİDEOLU ANLATIM
BİLGİSAYAR İÇİN:VİDEO GÖRÜNMÜYORSA BURADAN İZLEYİN
TIKLA İZLE



MOBİL CİHAZLAR İÇİN:VİDEO GÖRÜNMÜYORSA BURADAN İZLEYİN
TIKLA İZLE




ADIM ADIM FOTOĞRAFLI ANLATIM
İndirdiğiniz rar uzantılı kanal listesi dosyasını açın ve içindeki klasörü masaüstüne sürükleyin.
Sonra C klasöründe kodi(xbmc)nin kurulu olduğu yere atın. 
Dosyalarla işimiz bitti.Bundan sonra kodi tv yi açıp oradan ayar yapmaya devam edeceğiz.Önce masaüstüne kısayol ekleyelim.Yine C klasörüne kodinin kurulu olduğu yere giriyoruz ve kodi yada kodi.exe ye sağ tıklıyoruz ve kısayol oluştur diyoruz.Kısayol eğer masaüstüne gelmezse masaüstüne sürüklüyoruz.Kodi(xbmc) tv yi açıyoruz.
''sistem>video'' bölümüne giriyoruz ekran görünümünü tam ekran yapmak için ''kayıttan yürüt'' bölümüne tıklıyoruz ve 4:3 video görüntüleme biçimini 16:9 yapıyoruz.
Tam ekran ayarından sonra tekrar ''sistem>tv(canlı tv)'' bölümüne tıklıyoruz.Genel bölümünden tv yi etkinleştiriyoruz.
Ardından bizden herhangi bir ‘’pvr eklentisi’’etkinleştirmemizi istiyor.
Tamam diyoruz.Bizi pvr eklentilerine yönlendirecek.Oradan ''Pvr İptv Simple Client'' eklentisine tıklıyoruz ve yapılandır bölümüne giriyoruz.
Yapılandır bölümüne girdikten sonra genel sekmesine giriyoruz.Burada konum bölümünde bize iki seçenek sunuyor..
                                            1)Uzak yol(internet adresi)
                                            2)Yerel yol(yerel ağ dahil)
Bizim şuan uzak yol ile işimiz yok.Başka bir makalemizde o kısmı da anlatacağız.Şimdi ''uzak yol'' kısmına tıklayıp ''yerel yol'' yapıyoruz ve alttaki m3u çalma listesi yolu bölümüne tıklıyoruz. C klasöründeki kanal listesine girip byahmet txt formatlı dosyaya tıklıyoruz.Sonra tamam diyoruz.
Yapılandır bölümüyle işimiz bitti.Şimdi pvr yi etkinleştiriyoruz.Bu etkinleştirme işi bazen zor oluyor.Tv bölümü çıkmayabiliyor.Eğer bu sorunla karşılaşırsanız bir kaç kez üst üste ''pvr iptv simple client'' eklentisini etkin edip kodiyi kapa aç yapın muhakkak etkin olacaktır.
Ve en sonunda mutlu son tv bölümü aktif oldu.
Bu da kanal listesinden bir görüntü.
VERDİĞİMİZ EMEKTEN DOLAYI FACEBOOK SAYFAMIZI BEĞENMEYİ,YOUTUBE HESABIMIZA ABONE OLMAYI UNUTMAYINIZ.AYRICA BLOGUMUZUN DEĞERLİ YORUMLARINIZA İHTİYACI VARDIR.LÜTFEN UNUTMAYINIZ.

100 yorum:

  1. Lg G2 cihazıma sizin yönlendirmelerinizle kurdum ve sorunsuz çalışıyor sadece Minika Go açmıyor :)
    Aynı işlemleri windows PC içinde yaptım ve çalıştı. Android TV box almayı planlıyorum, muhtemel onda da çalışacaktır. Detaylı anlatımınız için ne kadar teşekkür etsem azdır. Ellerinize , yüreğinize sağlık. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuzdan dolayı teşekürler.Umarım tüm cihazlarınızda ayarı yapabilirsiniz.

      Sil
    2. Sayin efendim benim bir sorum olacak...Kodi ' de birkaç m3u listesi nasil olustururuz???Bunun bir resimli anlatimi var mi acaba,?? ¨¨Onceden tesekkur ederim...

      Sil
    3. TAM ANLAYAMADIM SİZİ.NASIL YANİ BİRKAÇ TANE M3U LİSTESİ.
      KANALLARI BÖLÜMLERE Mİ AYIRMAK İSTİYORSUNUZ?

      Sil
    4. evet coklu m3u listesi olusturmak ıstıyoruz

      Sil
  2. eline sağlık webten ayarladım kanal listesini
    next pandorada deneyiyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuz için teşekürler..

      Sil
    2. Saol kardesh ama bi sorun var lig calismiyor nasil duzenleye bilirim?

      Sil
    3. sizilik bişey yok.maç zamanı açılır.

      Sil
  3. ben de kurdum çalıştırdım trt kanallarını sorunsuz açıyor fakat idman tv azerbaycan tv ve lig tv yi açmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. idman tv ve azerbaycan kanalı güncellendi.ligtv ise maç zamanı açılır..

      Sil
  4. Sony Xperia z3 kuramadım yardımcı olabilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mobil için video üstte mevcut..

      Sil
    2. Lig tv neden açılmıyor

      Sil
  5. Iphone 6 ya jailbreak yaptikdan sonra kodiyi indirdim. Yalniz otomatik güncellemeyi yapamadim IOS malesef android kadar basit degil. Yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  6. şu an maç var ama yine açmıyor Kasımpaşa - Bursaspor maçını izleyemiyorum

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Hocam bu kodiye acestream kanallarını eklemek mümkün müdür ?
    Acestream kanal listesini nereden temin edebilirim yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plexus eklentisini kurman gerek

      Sil
  9. s.a üstadım güzel paylaşım için cok tsk ler yalnız lig tv leri izlerken acılır acılmaz kapanıyor nedenini yazarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  10. hocam kanallar ses var ama görüntü yeşil olarak çıkıyor ayrıca lig tv yi nasıl eklicem yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem>video dizinine girin en altta ayar düzeyine tıklayın uzman yapın sonra üs tarafta video hızlandırma bölümü çıkacak.
      orda bir yerde DONANIMSAL HIZLANDIRMASINA İZİN VER YAZIYOR.HATTA İKİ YERDE YAZIYOR.O İKİ YERDEKİ TİK İŞARETİNİ KALDIR.PROGRAMI KAPA AÇ YAP VE YAYINLARA BAK.SORUN DÜZELMİŞ OLACAKTIR.

      Sil
  11. Dosya samsung grand prime da acilmio ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
  12. Ses var görüntü yok ya kafayı yiyecem bana bir yardımcı olacak varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabikide yardımcı olurum.
      sistem>video dizinine girin en altta ayar düzeyine tıklayın uzman yapın sonra üs tarafta video hızlandırma bölümü çıkacak.
      orda bir yerde DONANIMSAL HIZLANDIRMASINA İZİN VER YAZIYOR.HATTA İKİ YERDE YAZIYOR.O İKİ YERDEKİ TİK İŞARETİNİ KALDIR.PROGRAMI KAPA AÇ YAP VE YAYINLARA BAK.SORUN DÜZELMİŞ OLACAKTIR.

      Sil
  13. ben tüm kurulumu yaptım 85 adet kanal çıktı fakat içinde lig tv Azerbaycan tv kanalları yok ne yapmam gerekiyor yardımcı olabilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  14. mobilden kodi tv yi indiriyorum proğram açılyor fakat hiç bir yanıt vermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. android versiyonu ile uyumlu olmayabilir.android versiyonu kaç?

      Sil
  15. Merhaba paylasim icin tesekkurler Turk kanallari oldu. Ama ben Avusturyada yasiyorum ben avusturya ve alman kanallarini nasil ekleyebilirim yardimci olabilirmisiniz. Tekrar elinize sglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef elimizde alman ve avusturya kanal listesi yok.

      Sil
    2. Sn Yeşilyaprak Otomatik kanallar listesini yakın yol olarak yükleyeceğimiz şekilde hazırlayıp paylaşabilirmisiniz.Ordan paylaştığınız yeni kanalları ekleyebileceğimi düşünüyorum.Şimdiden teşekkürler

      Sil
  16. lig tv kesin açılıyor demi ?

    YanıtlaSil
  17. nba maclarini izlemek istiyorum birda sky sports bein sports hicbiri cekmior

    YanıtlaSil
  18. amazon fire tv stick ile bunu nasil kurabilirim. yardiminiz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  19. TV Sekmesi kayboldu. Nasıl çıkartacağım?

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. bende canlıtv bölümü yok sadece tv bölümü var. Tv üzerinden denilenleri yaptım ama sadece 8 kanal gösterdi lig tv falan yok. neden olabilir

    YanıtlaSil
  22. Super ! Tesekkurler ! Elinize saglik :)
    Bide tv52 olsa super olurdu :)

    YanıtlaSil
  23. başkan telefona eksiksiz yükledim her şey tamam da kanalları açtığımda ses var görüntü yok çözüm var mı?

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar Apple tv 4 aldim ve xcode yoluyla Kodi Yukledim, bazi kanallar calismiyor star tv hd veya trt1 Hd gibi kanllar calismiyor? sizde bu kanallar calisiyormu?

      Sil
    2. merhaba, ben kanalları açamıyorum apple tv 4 de kodiyi bende yükledim fakat kanalları ekleyemiyorum yardımcı olursanız sevinirim.

      Sil
  25. hocam teşekürler peki bu kanal listesini arada güncelleyebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  26. Merhaba kodi tv telefonda pc de cok guzel calisiyor . Hepsi uzak yol secili hepsi ayni adres . Ama nedense android box M8 de hep kanallar takiliyor . Var mi bunun bi aciklamasi yada cozumu cihaz yeni saglam normal video izlerken sikinti yok ama kodide kanalar 3 4 dakkada bir bazen surekli takiliyor ?

    YanıtlaSil
  27. Merhaba ,
    Samanyolu Tv haric hepsi cok güzel calisiyor.Rica etsem Stvhaber ve Irmak Tv yide ekleyebilirmisiniz.Tesekkürler

    YanıtlaSil
  28. aga bu gg.gg/repo-m3u olayi bittimi ??

    YanıtlaSil
  29. merhaba ben sizin dediklerinizi yapiyorum fakat tv özelligi menuye gelmiyor

    YanıtlaSil
  30. merhaba ben tv ayarlarını etkinleştirdikten sonra kodi calısmıyor

    YanıtlaSil
  31. Selam,
    İki haftadır ntvspor showmax trtspor ve bazı kanallar çalışmıyor

    YanıtlaSil
  32. suan hic birsey calismiyor nedense lig tv filan calismiyor

    YanıtlaSil
  33. Kanalların çoğu çalışmıyor. Ligtv başından beri yoktu bende

    YanıtlaSil
  34. Atv ve tv8 ulusal kanallar bile sikintili suan

    YanıtlaSil
  35. telefon icin olan link bitmis lutfen yenilermisin? ayrica baska listeleri nerden bulabilirim. emegine saglik

    YanıtlaSil
  36. telefon icin olan link bitmis lutfen yenilermisin? ayrica baska listeleri nerden bulabilirim. emegine saglik

    YanıtlaSil
  37. Merhaba öncelikle böyle bir sunum yaptiginiz icin size cok tesekkür ederim. Yukarida anlattiginiz gibi Sony Android Tv ye kurdum ve sorunsuz calistirdim ve kanallar acaildi sadece Star Tv ve Tv8 acilmadi ben UZAK YOL ayarinikullandim vermis oldugunuz linki yazdim. (Bu linkte sürekli güncel olacak mi?)

    YanıtlaSil
  38. star atv trt hd ler göstermiyor bilginize

    YanıtlaSil
  39. slm oncelikle boyle bir sunum yaptiginiz icin size cok tesekur eder saygilarimi sunarim benim size bir baska sorum olacak
    benim iptv abonem var onunu kodide nasil ayar yapacagim uzak yol yaptim gene olmadi yardimci olabilirmisiniz simdiden tesekurler emeginiz icin

    YanıtlaSil
  40. Değerli arkadaşlar bunu normal cihazda nasıl kurabiliriz anlatılanlar bilgisayar ve telefonlar için


    Bende mx android box var buna nasıl iptv m3u kanal listesi ekleyebilirim usb den deniyorum olmuyor

    Ustalardan yardımcı olmalarını bekliyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. agzina saglik benda bunu ariyorum bir yardimdi ola bilsinlar
      saygilar

      Sil
  41. PVR İPTVSimple PROGRAMINI SILDIM geri nerdne getirebilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://docs.google.com/folderview?id=0B42OdYa12czTZ2huWjNIV0hYR0U

      Çok uzman değilim ama bu adresi bir dene 3.sıradaki uygun

      Sil
  42. Arkadaşlar kanal listesini ne zaman güncelliceksiniz? Lig tv bende baştan beri yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  43. çok donuyor su anada gs lazio macını seyredemıyoruz yenı bır lınkle guncelleme ımkanınız varmı

    YanıtlaSil
  44. bende android kodi 17.0alpha1 guncelemesini yükledim ve sonra pwriptv simple aktif olmuyor hata veriyor tv izleyemiyorum önceki sürümlerde hiç böyle olmamış tı ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim varsa link atabilir misiniz teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. sportevil vb eklentiler de hata veriyor doyaları yedekledim tekrar kurdum yine ayni oldu

    YanıtlaSil
  46. sportevil vb eklentiler de hata veriyor doyaları yedekledim tekrar kurdum yine ayni oldu

    YanıtlaSil
  47. Beyler indirmeyin tüm ampul kanalları var havuz medya ne halk tv Fox tv ulusal tv yok atv den 3 tane var şerefsizler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bi siyaset yapma arkadaşım. Beyenmeyen siler zor mu

      Sil
  48. Merhaba; bende pvr eklentileri mevcut değil kutumda

    YanıtlaSil
  49. Ne yapmam gerekiyor? Yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  50. selam arkadaslar ben kanal listesini indiremiyorum sifre istiyor indirmek icin yardimci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  51. Dostum kanal listesine tıklıyorum Google.playe atıyor Mega v2 diye uygulama çıkıyor???

    YanıtlaSil
  52. MXQ cihazına kanal listesini nasıl ekleriz. Kanal listesi usb de ve cihazı her açtığımda kanal listesini tarıyor

    YanıtlaSil
  53. Kanal tv8 ve diğerleri çalı smyor yeniler misin admin

    YanıtlaSil
  54. androıd tv box da nasıl yapılır bu işlem bilgi vereblirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  55. androıd tv box da nasıl yapılır bu işlem bilgi vereblirseniz çok sevinirim

    YanıtlaSil
  56. ellerinize ve bilginize sağlık,bir kaç kanal çalışmaması dışında sorun yok,yeni kanalları da bekliyoruz ;)

    YanıtlaSil
  57. kanal listesi linki silinmiş

    YanıtlaSil
  58. ne kafa yoruyorsunuz aynı işi potpleyr ve şimplede yapıyor

    YanıtlaSil
  59. merhaba,
    kanal listesi ne zaman guncellecek, kanallarin cogu calismiyor
    tesekkurler

    YanıtlaSil
  60. Http//gg.gg/repo_m3u artik kullanilmiyor yeni m3u uzantisi var mi tsk

    YanıtlaSil
  61. Http//gg.gg/repo_m3u artik kullanilmiyor yeni m3u uzantisi var mi tsk

    YanıtlaSil
  62. MXIII tv box kutuya iptv kanal listesini bir türlü yükleyemedim.
    bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/simpletvipvertmpkodlari BURADAN MESAJ ATIN.

      Sil
  63. inmiyor rar dosyaları habire linktl de takılı kalıyor

    YanıtlaSil
  64. eline sağlık birDER yaptım oldu fakat ligtv yok kanal listesinde başka bi m3u dosyası mı var onun güncel linkini koyar mısın cevap olarak

    YanıtlaSil
  65. Şu kanal listesini nasıl yükleniyor

    YanıtlaSil
  66. kanal listesini indiremiyoruz....

    YanıtlaSil
  67. bende lig tv yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  68. bende lig tv yok ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  69. 5 saniye sonra yayın kapanıyor tekrar acıyorum yine 5 saniye sonra kapanıyor

    YanıtlaSil
  70. 2017 için güncel kanal listesi yayınlar mısınız?

    YanıtlaSil

POPÜLER YAZILAR