9 Aralık 2015 Çarşamba

BEDAVA MAÇ İZLEME PROGRAMI

12 yorum :
Arkadaşlar bedavadan tüm maçları izleyebileceğiniz bir programı tanıtacağım.Bu programda her türlü maç yayını vardır.Bu program bir bahis sitesine aittir.Programın bilgisayar ve mobil versiyonları mevcuttur.Bu arada türkiyedeki bazı maçlarda,özellikle süperlig maçlarında spiker yoktur.Kurulum ve kullanımını sizlere videolu olarak anlatmıştık.Fakat video relif hakkından dolayı silindi.Ben size sitesinin linkini vereceğim.Linkten indirin.Umariz beğenirsiniz.
Site linki:https://de.1xbet.com/tr


12 yorum :

  1. Mobil için verdiğiniz linten inmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobilde video oynatılamıyor sorunu veriyor

      Sil
    2. mobilde vpn programı gerekli.bendede oynatılmıyor diyordu vpn'i açtım maçları gösteriyor.

      Sil
    3. vpn nedir çıkmıyor google playde.

      Sil
    4. vpn cep telefonlarında yasaklı sitelere giriş programıdır.google play de bir sürü vpn programı var.ben telefondan maçları net bir şekilde izliyorum.

      Sil
  2. ben video ya bakamiyorum digiturk ile bisey yaziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. youtube hesabımızı kapattılar.yeni hesap açtık.videoları tekrar çekiyoruz.

      Sil
  3. Merhaba, Youtubede yeniden ekliyeceginiz videonun ismi nedir

    YanıtlaSil
  4. linkler kırık ilgilenırsenız seviniriz :)

    YanıtlaSil
  5. beyin tv ve sinama kanalların kodı yayınlarmısınız

    YanıtlaSil