5 Mart 2016 Cumartesi

MXPLAYER KULLANIMI VE İPTV KODU AÇMA

4 yorum :
Mxplayer mobil cihazlar için kullanılan bir uygulamadır.Bu uygulamanın hem ücretsiz hem de pro versiyonu mevcuttur.İkisi arasındaki fark nedir derseniz eğer;ücretsiz olanda reklam çıkıyor pro versiyonunda ise reklam çıkmıyor.Bu uygulama ile telefon,tablet gibi birçok cihazda iptv açıp izleyebilirsiniz.
Bu uygulama Google Play mağazasında var fakat Appstore da var mı bilmiyorum.Eğer varsa uygulamayı indirin.zaten işlem aşağı yukarı aynıdır.
Uygulamayı indirdikten sonra açın.Sağ üst küşede üç noktalı olan kısıma basın

Oradan ''Ağ Akışı'' yazan yere girin.açmak istediğiniz kodu yazın.
Eğer rtmp uzantılı yayınlar açılmıyorsa ''Ayarlar'' bölümünden''Kod Çözücü'' sekmesine girip yandan etkin edin.Sorun çözülecektir.
VİDEOLU ANLATIM


4 yorum :

  1. bu program ve bunun gibi programlarda http: ile başlayan kodları oynatmayı denediğimizde bir süre sonra (mesela 5-10 sn) yayın kapanıyor.vlc nin pc sürümünde bu devamlılığı sağlamak için sürekli tekrarı yapabiliyorum ama android cihazlar için olan sürümde yay yok yada ben göremedim yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsettiğiniz gibi telefonda yenile tuşu yok.maleef aşka bildiğim bir çözümü yok.

      Sil